Till alla läppglans älskare

Äntligen har läppglans gudinnan skaffat sig en blogg där hon kommer dela med sig av sin oerhörda kunskap om mode, skvaller (oja, det krävs kunskap för det här), lite politik såklart, läppglans och andra konstigheter. Det må se tomt ut just nu, men var beredda att stiga in i en värld fylld med skor och klänningar som du kommer se och vilja köpa, men ej ha råd. Var beredd att strunta i dina läxor och ditt jobb för att istället läsa mina oerhört intressanta texter om vilken sko som har den högsta klacken och vilken kändis som har den coolaste plaggen. Var beredd på fler sådana hära töntiga rim inom meningar och var beredd på en värld fylld med glitter, glamour och lyx -fast på nätet. Då och då kommer jag även att slänga in nån text om något helt irrelevant men sådant ligger i min natur och det kan jag tyvärr ej hjälpa åt. Om ni vill få den ultimata känslan när ni läser denna blogg ska ni självklart först och främst lägga på er, er bästa läppglans. Den som skimrar mest. Woh, nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0